Умови повернення товару

Правила повернення товарів

Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Умови повернення товару належної якості:

  1. Товар не повинен бути вживаним і не має слідів використання.
  1. Відсутність подряпин, сколів, потертостей, слідів використання та слідів рідини на виробі або на упаковці, а також на документації.
  1. Товар повинен мати товарний вигляд, зі всіма ярликами та іншим приладдям у незмінному стані, повністю укомплектованим і упакованим.
  1. Всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), а також ярлики, заводське маркування та упаковка мають бути збережені.

* Якщо до товару додається подарунок, його також потрібно повернути разом з товаром. Подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, має зберігати свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричну упаковку.

Якщо товар має неналежну якість:

  1. Потрібно провести експертизу в сервісному центрі для підтвердження суттєвих недоліків.
  1. Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві і виникли з вини виробника.
  1. У випадку несуттєвих недоліків, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
  1. Якщо експертиза встановить, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.
  1. Усунення недоліків, спричинених неправильною експлуатацією, також проводиться за рахунок покупця.

Якщо відсутні аналогічні товари у продажу на момент обміну:

  1. Можна купити інші товари, які доступні, з відповідним перерахунком вартості.
  1. Отримати повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару. 
  1. Здійснити обмін товару на аналогічний, коли такий товар знову надійде в продаж.

Якщо ви бажаєте повернути товар службою доставки (наприклад, Нова Пошта), вам потрібно заповнити форму повернення товару сформувати повернення, включаючи товар, чек або накладну, а також номер банківської картки в форматі IBAN або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів після отримання нами товару. Повернення коштів не відбувається накладеним платежем (післяплатою).

Згідно з Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню.

Для повернення товару службою Нова пошта - скористайтесь послугою – "Легке повернення". Це простий сервіс, який дозволяє швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов Вам з певних причин. Ознайомитись з більш детальною інформацією можна за посиланням - "Легке повернення".

Адміністрація магазину

Користуючись нашими послугами ви можете бути впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити зручний процес обміну та повернення товарів для наших клієнтів. Ми відповідаємо всім вимогам закону і робимо цей процес максимально простим і прозорим для вас. 

Якщо ви маєте будь-які питання щодо обміну або повернення товару, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки у Telegram або Viber. Наші фахівці готові надати вам докладну консультацію і допомогти вирішити всі питання, що виникають.

Ми завжди враховуємо ваші права як споживача і робимо все можливе, щоб ваш досвід покупок в нашому магазині був надзвичайно простим і безпечним.

Дякуємо, що обираєте нас